Annonse

lørdag 26. september 2015

Nydelig usunn frokost


Av og til får jeg så forbasket lyst til å være så ufornuftig som det går an. I dag var en slik dag. Gikk tur til COOP'en for å kjøpe avis og melk og så lå det to sjokoladecroisanter der i brødhylla og skrek til meg. "Ta oss med, eller blir vi liggende her å mugle" skrek de. Og som den barmhjertige samaritan jeg er, kunne jeg ikke motstå fristelsen til å hjelpe de stakkars bakverkene.
Vel hjemme fikk de varme seg i stekeovnen litt før de ble delt i to og stæsjet opp med litt blåmuggost og hjemmelaget jordbærsyltetøy.

Sammen med en kopp kaffe og avisa ble vi enige om at dette ikke var så dumt likevel og at de hadde noen slektninger som muligens skulle komme etter i neste uke.

Så jeg får ta meg en tur på COOP'en neste lørdag for en ny redningsaksjon, tror jeg.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar