Annonse

onsdag 12. august 2015

Jubileum i dag!!!


Jeg skriver ofte anmeldelser på TripAdvisor av restauranter og hoteller når vi er ute og reiser. 
Og i dag har jeg akkurat rundet 40 000 lesere!!!!!

Selv bruker jeg TripAdvisor i all planlegging av våre turer og finner ofte de unike hotellene og restaurantene som gjør at vi har mange gode minner.



Det som er fint at denne virksomheten kan ha inflytelse på hva som skjer med tilbudene til turistene. Ett eksempel er eselturene som tilbys til turistene flere steder i verden. Jeg skrev en anmeldelse av denne virksomheten på den greske øya Santorini, der eslene strever seg opp en utrolig bratt bakke uten vann og med slag og spark.
Etter hvert er det kommet mange negative anmeldelser av denne akriviteten og den rangerer nå best nederst på aktivitetslisten.




Enda morsommere er at snart har 7000 mennesker lest min anmeldelse av vår favorittrestaurant i Barcelona, Tickets.





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar